Godkväll.

Medan andra har varit inne staden och roat sig på kulturkalaset, har jag tittat på Scarface (brilliant film) hemma hos päronen.

Hur jag kom hit? Cyklade, såklart... Tänkte samma sak som sist när jag röd som en kräfta med uppspärrade näsborrar försökte andas in luft så gott det gick och samtidigt se jävligt oberörd ut, cyklade upp för björndammsbacken, "ALDRIG MER".. Men väl framme kändes det gott ska sägas.

Det visar sig att jag ska jobba imorn och på onsdag med samma "specialuppdrag" på skolan som jag hade innan barnen gick på sommarlov, och två minuter till jobbet är inte helt fel..

Nu blir det mer film, samt kolla in spelschemat inför wow.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0