Köpenhamn.

Grym konsert, trevliga pubar (fick röka inomhus där vi var, inte helt fel), bra klubbar med BRA musik (kvällen på Ritz; The Warlocks, Oasis, The Smiths, Kinks osv, osv. Kunde inte blivit bättre), fina pojkar, öl och en jävla massa dans, och framförallt det bästa sällskapet!

Ja, dagarna hade inte kunnat bli så mycket bättre. Staden ska definitivt besökas igen.

Har dock blåmärken på knäna efter min och Julias brillianta vurpa vid ett övergångsställe, haha.

Bilder från resan kommer senare.
 

Kommentarer
Postat av: Björn

Ahh, härligt med bra konserer. Jag är avis. Har inte sett någonting storartat på länge.



Danmark är underbart. Pubarna framförallt!!

2010-02-01 @ 14:13:52
URL: http://agaperocks.blogg.se/
Postat av: matilda

Hallå, ni var saknade!

Jag upptäckte att fredagar är helt onödiga utan er. Jag hade det så tråkigt att jag startade en blogg.



Puss!

2010-02-01 @ 16:49:30
URL: http://matuld.blogg.se/mysteriet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0