"Hångla?"

Har varit hundvakt, druckit öl på grill del mundo, varit utan el en halv dag (sorgligt hur beroende man är av det, kunde ha gjort något vettigt under den tiden jag var hemma och inte hade någon. Läst en bok exempelvis. Istället lägger jag mig och sover...), firat Linda och Beckas födelsedagar på Cicero med en massa människor, Lokal med andra människor, och sedan Sticky. Och nej, inte ens för nostalgins skull fanns det något att hämta där (har dock aldrig hängt där, inte ens när jag var 18. Men som sagt, inte så jävla kul).

En trevlig helg iallafall.

Kunde dock ha blivit ännu trevligare om det inte vore för att man är en sån jävla svensson ibland..
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0