Noll motivation.

Jobbar på allum och det finns absolut ingenting att göra. Men istället för att sätta igång med den där jävla hemtentan, som är ett stort måste, så sitter jag och kollar planscher till mitt framtida inredningsprojekt på nätet, och annat onödigt.

Ska täcka hela min vägg bakom soffan med planscher. Med musik, film, människor. Istället för tyg eller en stor canvastavla som jag varit inne på tidigare (har dock hittat schyssta wall murals med The Who på en sida, kan vara snyggt det med). Blev inspirerad av väggen på en pub i London nämligen. Färg/svartvita, huller om buller. Helst vill jag ju ha planscher som levt lite, inga nya, men det lär jag inte hitta..

Fan, jag orkar verkligen inte plugga. Vet inte vad jag ska skriva om, hur jag skriva det jag ska skriva om, vet ingenting. C r a p.

Och inte blir det bättre av att det är så satans kallt här också. Kylan jag möttes av när jag steg av planet på Säve kom som en pisk i ansiktet, men nu är det ta mig fan ännu värre. Mina fötter känns som isbitar efter promenaden från Andreas hem till busshållplatsen.

Ska hem och storstäda sen. Städa ut julen framförallt. Otroligt onödigt att ta fram gran och annat när jag knappt varit hemma det senaste.. 

Ganska onödigt att städa idag dock. Blir förmodligen lite fest hos på mig lördag och av erfarenhet brukar det se förjävla illa ut dagen efter.
  


Kommentarer
Postat av: Ellinor

svar: Han heter Martin Wallström på riktigt och heter även Martin i filmerna!

2010-01-06 @ 19:44:39
URL: http://sharpen.blogg.se/
Postat av: Joel

alltså den här jävla tentan. jag har ingen jävla aning om vad jag ska skriva om. lutar det åt något för dig? har du börjat?

2010-01-08 @ 19:05:58
Postat av: Sandra Dermark

Svar Joel: Nej jag har ingen aning heller. Vet att jag ska skriva något om Roy Andersson, men vet inte om vad! Har inte ens börjat. Får FET ångest :(



Du kommer imorn va? Ta med Jenny och Benjamin om han vill också. Runt åtta :)

2010-01-08 @ 19:10:23
URL: http://unoconcet.blogg.se/
Postat av: joel

ja, jag är skitkass på att komma på egna frågeställningar! särskilt i de fallen där man knappt vet vad det är för ämne : /



yes, ses imorn!

2010-01-09 @ 02:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0