"Vad fa-an har du gjort?"- blicken.

Den får jag nu, av många. Ganska förståligt dock, med tanke på att jag är vit som snö, har mörka ringar under ögonen, fett hår, ja jag kan fortsätta....

Gårdagskvällen bestod av vindrickande hemma hos Lina med några töser, dans på båten med Björn m.fl. och efterfest (gröt) hos Björn. En mycket trevlig kväll! Om man bortser från dom tio minutrarna jag mådde förjävla dåligt på båten..

Som jag tidigare sagt, vin är inget för mig (även om det är gott), och framförallt inte billig Åkesson..  

Inte många timmars sömn inatt. Och jag som skulle hem till Andrea på mys med några stycken. Tacopizza, vin osv. Men vette sjutton om jag orkar det..? Behöver sova och en snubbe ska köpa min garderob imornbitti. Men maten låter jävligt tilltalande..
 

Kommentarer
Postat av: Z A N D R A :)

Allt bra? :D

2010-01-24 @ 16:38:27
URL: http://decevven.blogg.se/
Postat av: mia

hur har din helg varit? :)

2010-01-24 @ 21:07:00
URL: http://annamariafrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0