Diverse ytligheter.

Många har kommenterat mina fräknar på sistone. Dom tenderar att komma under sommarmånaderna, till skillnad från annars då jag har ca fem på vadera sida.

Har absolut inget emot fräknar, men jag vill gärna ha ungefär lika många på båda sidorna..? Mitt högra kindben har i princip dubbelt många. Ser skitkonstigt ut, haha.

Befinner mig hos päronen just nu. Stannar nog över natten. Har sylt och pesto hemma och det känns inte så jävla lockande, och orkar inte handla idag.

Tänkte faktiskt färga mitt hår. Ljusare, tro det eller ej.

Kan knappt tro det själv. Har haft mörkbrunt/svart de senaste sex åren, men jag är trött på att alltid behöva färga det vid minsta lilla utväxt och med tanke på att jag är blek året runt så ser det lite småstökigt ut.

Ja, jag ska ju göra det själv så det kan bli intressant det här..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0