Helgen som varit.

Kvällen på kontiki i fredags var hur trevlig som helst!

Favoritmänniskorna samlade på samma ställe (Malut var med också, sker alldeles för sällan!), lagom mycket folk, lagom mycket öl, två bra spelningar och dans till grym musik. Efteråt var det efterfest hos Daniel, men jag åkte hem, konstigt nog. Och tur var väl det, slocknade så fort jag la mig i sängen min..

Igår var det Andra Långdagen. En dag till för att hylla en av Göteborgs absolut trevligaste gator! Folk spelade musik, dansade, drack öl, sålde saker och var allmänt jävla glada. Stämningen var på topp helt enkelt. Det blev strosande längs den folkfyllda gatan, lite pubrundor, en kort visit på jazzhuset och jag träffade massor av vänner och bekanta. En riktigt bra dag med andra ord!

Fick t o m se skägget (en av dom vackraste personerna mitt öga någonsin skådat). På ett jävligt olustigt sätt dock. Han stod två meter bort och Therese tittar på honom och säger "Sandra, är inte det där ditt skägg?" varpå jag svarar "Jo det är det, haha". Kom på först efteråt att han måste ha hört det, dvs. skämsmössan på.. Menmen, jag bjuder på det...

Lägger eventuellt upp lite bilder senare.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0