Reunion.

Klassåterträff med grundskoleklassen ikväll hos en av lärarna.

Kan nog bli trevligt.

Frågan är varför jag känner mig lite nervös inför detta? Otroligt märkligt. Rädd för att man ska känna sig som fjorton igen kanske? Haha.

Finns en del saker jag skulle vilja säga, framförallt till läraren. Saker jag undrar över, hur hon tänkte i en del situationer, osv. Men antagligen blir det inget tillfälle för det, och dessutom är det lite onödigt att dra upp sånt där när man ses för att ha det trevligt.

Det finns en person som jag innerligt hoppas kommer dit. Den person jag tänker på mest när det kommer till grundskolan. Men jag antar att hon inte gör det, och det hade jag nog inte heller gjort om jag var hon.. (skäms bara jag tänker tillbaka på den tiden och hur det var, vilket alla andra också borde göra..)

Nåja.

Det var på den tiden man var såhär snygg:




Gorgeous. Tycker ni inte?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0