Crap.

Jag är verkligen riktigt jävla usel på att plugga. Inte ens när jag lämnar mitt hem med dator och allt nödvändigt kan jag koncentrera mig och få saker gjort (kan inte plugga hemma då det finns för mycket annat att göra). Igår spenderade jag sju timmar på fik, SJU TIMMAR, och inte fan fick jag mycket gjort för det.

Istället lyssnade jag på musik, kollade på Loket på youtube (vilket iof delvis har med en av uppgifterna att göra) pratade i telefon osv.

Det enda jag kom fram till var att Loket är en jävligt skön gubbe. En riktig mysgubbe. En av mina svenska favoritmänniskor skulle jag vilja påstå, efter Kenta då förstås. Skrattade så jag grät till "Lokets bästa" på yt.

Även idag har jag satt mig på ett fik. Får se hur detta går...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0