Shine on in the sky with diamonds.

/Andréa Ager-Hanssens fyllemix.

Hade päronen på besök ett par timmar i förrgår. Fixade lite saker i hemmet, möblerade om lite, åt gott osv. Mycket trevligt! Blev en hel del snack om vissa personers oförmåga att betala tillbaka pengar dom lånat och annat också. Känns alltid lika gott när folk (alla skulle jag vilja påstå) tycker och tänker precis som jag när det gäller hela den här skiten..

Nu är det iallafall nymöblerat i hemmet mitt. Har aldrig känts så ombonat. Har till och med fått upp gardiner! Tyvärr ser det ut som fan just nu då jag hade förfest hemma igår med fina människor, men helt klart värt det. Kvällen fortsatte sedan på båten för halva sällskapet och fest hos Stefan för den andra halvan. Tyvärr härjade huvudet under hela kvällen så jag var så opepp man kan bli, men hade trevligt ändå!

Tog en del charmerande bilder som jag tänkte föreviga på internätet när jag kommer hem.

Idag blir det plugg och middag hos Andréa. Gott!
 

Kommentarer
Postat av: emma.

sv: jaa verkligen :/

2010-03-08 @ 10:55:39
URL: http://emmalindbloms.blogg.se/
Postat av: Victoria

Hejhej Sandra!



Ska du fortsätta skolan alltså? :)

Ett tag sedan vi sågs nu ju...kanske kunde ta en fika i veckan med Therese?

Hörs!

2010-03-08 @ 13:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0