Konstig konst.

Jag har bott här i ett år nu, åkt förbi där flera gånger i veckan, men det var inte förräns idag jag såg och la märke till det på riktigt; det står ett stort kryss mitt på redbergsplatsen...?

Varför? Ska det föreställa konst? Är det en symbol för att redbergsplatsen är en hållplats med fyra riktningar?

Ja, jag vet inte. Ful som fan är den iallafall..

Jag har bott här i ett år. Ett år! Det är helt sjukt vad tiden har gått. Trots att det är inrett långt ifrån så som jag vill att det ska vara, att det är på fel sida av stan, lite kämpigt med ekonomin ibland, så trivs jag fortfarande väldigt bra!

Ser verkligen fram emot att få dricka morgonkaffet ute på balkongen en solig vårmorgon nu.



 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad mysigt det ser ut! Bor du där?

2010-03-12 @ 10:23:16
Postat av: Sandra

Svar Anonym: Yes, utsikten från min balkong. Jävligt trevlig!

2010-03-14 @ 23:33:00
URL: http://unoconcet.blogg.se/
Postat av: Stefán

Om du undrar så heter "konstverket" Klippdocka :)

2010-03-15 @ 22:04:56
URL: http://filmintresse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0