Mössa, någon?

Minns ni sagan om barnen som bodde i svampar, med svampar på huvudet? Så ser jag ut, typ.

Ser ungefär exakt ut så som jag absolut inte vill se ut. Uppklippt som bara den, ful-längd till axlarna, itapper (?) framme vid luggen...

Ska aldrig mer låta en frisör klippa mig på sättet personen "vet" att jag hade passat i (alternativt hitta en bra frisör och hålla mig till den).

Ja, det kan helt enkelt inte bli mer jävligt än så här. Funderar därför på att köra en all-in. Cuta av det en decimeter till på längden, så det blir kort. Kan som sagt inte bli värre...

RÖV.

(det är bara hår, försöker jag intala mig själv...)
 

Kommentarer
Postat av: Hentrik

Jag tror du överdriver för att du känner dig ovan och obekväm i den nya frisyren! Ge det lite tid! :)

2010-03-03 @ 18:24:05
Postat av: björn

Ja, jag personligen ä positivt inställd till din frisyr. Trodde ju först att du skulle köra en Portman och raka huvudet. Hade kunnat bli bra men det är en för vågad klippning som kan misslyckas beroende på huvudform. Jag tror nog din frisyr blev bra. Själv funderar jag på en rakning.

2010-03-03 @ 19:01:28
URL: http://agaperocks.blogg.se/
Postat av: Matilda

Sluta överdriva kvinna!

Du kommer vara minst lika oemotståndlig som du alltid har varit förutom att du kommer få fler pudelrockare suktandes efter dig!

2010-03-03 @ 19:30:15
URL: http://matuld.blogg.se/mysteriet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0