Utomjording.

Var på en drinkfest igår hos Malin. Goda drinkar, god mat, men det var längesen jag kände mig så felplacerad. Absolut inget illa mot Malin eller människorna som var där, dom är säkert jättetrevliga, men man känner med en gång när man inte borde vara på ett ställe.. Och sen är jag ju inte den sociala typen, särskilt inte bland folk som är väldigt olika mig själv, och allra minst i sammanhang då alla känner alla och jag känner ingen förutom en. En dålig egenskap jag har..

Kvällen fortsatte sen hemma hos grannen. Lyssnade på skivor, pratade osv. Situationen kändes lite småmärklig (det uppenbara var tydligen inte uppenbart, haha), men det var trevligt.

Trallade över till mig klockan nio i morse. Dagenefterfullrastlös. Kunde inte somna förrän elva, trots att jag knappt sov under natten. Så nu är jag sjukt seg, vilket är otroligt dumt då kvällen bjuder på födelsedagsfest för Julia.
 
Nej. Nu ska jag hälla i mig kaffe och sluta grubbla över saker som inte borde grubblas över. Samt försöka hitta kvällens utstyrsel. Finklädnad ska det vara. Mission impossible med andra ord..
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0