Need some air..

Träffade en av mina arbetsgivare tidigare idag. Hennes "förslag" lät helt perfekt och jag hade tyckt det var så otroligt kul att få jobba med den här personen, så jag hoppas innerligt att det här går vägen!

Är lite rädd att modern kanske hittar den här bloggen (visst brukar man googla personer man ska anställa?), och det hoppas jag ju inte, med tanke på att jag framstår som en oansvarig nöt i många fall. Därför vill jag understryka det att under arbetstid är jag exemplarisk.

Nåja.

BRMC spelar på lördag. Har väl egentligen inte pengar till det, men jag kommer ångra mig så sjukt mycket om jag inte går. Så jag gör det ändå (förhoppningsvis några av töserna med) och det kommer bli GRYMT!
  


Kommentarer
Postat av: emmyg

åh ja!

2010-05-27 @ 17:53:46
URL: http://jonesochgiftet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0