Godkväll.

När du rör vid mig upphör tanken på att vi en dag kommer att upphöra..

Vet inte vem det är som skrivit det, eller om det är rätt, men det är fullkomligt brilliant.

Nåja.

Ikväll skulle jag egentligen träffat Therese m.fl. som fyllt år, men fastnade på kings med David. Det var över två månader sedan vi sågs så vi hade mycket att ta igen. Gott att prata om allt och ingenting, gamla minnen, vårt förflutna, osv. Otroligt trevligt!

Det finns en del människor i mitt liv som betyder extra mycket, och han är definitivt en av dom. Han är en fin människa på alla sätt och vis och jag känner verkligen hur mycket jag saknar honom när jag väl träffar honom. Kan inte ens beskriva med ord hur glad och tacksam jag är för att jag har träffat honom (hade jag inte gjort hade jag säkert slösat ytterligare månader på mitt rövhål till ex). En mycket fin vän.

Bra kväll.
 


Kommentarer
Postat av: c

det är sött :) den andra personen vet den tryckt på rätt knapp då!

2010-05-19 @ 23:42:05
URL: http://Redandblack.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0