På tal om liten.

Jag tänkte införa något nytt här.

Den här bloggen är jävligt liten och de flesta som läser är folk jag känner (antar jag), men det är skönt. Kan skriva i princip vad fan jag vill. Som en öppen dagbok skulle man kunna säga.

Iallafall. Jag var extremt konstig när jag var yngre och gjorde och sa en jävulskt massa konstiga saker. Och nu snackar vi även riktiga skämskudde-grejer som fortfarande kan ge mig ångest. När vi var i köpenhamn nu i januari så blev det av någon anledning så att jag berättade en massa historier, saker jag inte tänkt på på evigheter.

Tänkte börja skriva ner lite av dom här. Ibland konstiga, ibland mindre konstiga. Gott att få skriva av sig lite och kunna reflektera över sig själv, att få minnas. För det vill jag, tro det eller ej. Och om jag bjuder på ett och annat gott skratt så är ju inte det helt fel det heller.
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Det där lät intressant ;)

2010-05-11 @ 23:00:03
URL: http://various.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0