En ny granne.

Såg att lägenheten bredvid min låg ute på hemnet härom veckan (ja, jag brukar kolla där ibland och drömma om landshövdingshus i Majorna osv) och nu är den inte kvar, så den är förmodligen såld. 

Hoppas det flyttar in en snygg karl som jag kan dricka frukostkaffe med ute på balkongen (behöver inte ens vistas på samma balkong då dom är ca en meter ifrån varandra), eller en skön person över huvudtaget.

Troligtvis blir det iallafall någon som har benen i behåll då det inte finns hiss, och därav kan gamlingar uteslutas, vilket är bra. För det är oftast dom som kommer med klagomål vid fester och annat vill jag tro..

Det värsta vore ju om det är någon gnällig jävel som klagar på musiken som rullar hela dagarna. Eller ett par som ligger alldeles för högjutt. Eller någon som spelar house på högsta volym. Ja, mardrömsmänniskor finns det gott om.

Ska bli intressant!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0