Imorn så..

Helgen har tillbringats med fina vänner och bestått av häng hos mig, pubrundor, utomhusfest vid konstepidemin, efterfest, osv. Och idag blev det en tur till konstmuseet och söndagspizza på kellys.

Är sjukt trött. Efterhänget hos Daniel inatt höll på lite för länge egentligen, med tanke på att det blev sent natten innan också, men det var otroligt trevligt. 

Helgen har varit jävligt fin helt enkelt. Som vanligt.

Det är ju tur att min alkoholkonsumtion alltid ligger på en relativt låg nivå. Annars hade varningsklockan nog börjat ticka nu. Men jag älskar det. Att gå ut, umgås, ibland dansa och ha det jävligt trevligt. Om det hade varit samma typ av grej på ställen utan alkohol så hade det liksom inte gjort mig något. Visst älskar jag öl, men det ligger rätt långt ner på viktighets-skalan..

Well, nu blir det mys i soffan och film. Och imorn ska jag ta tag i livet mitt. Annars får jag en smäll på käften av Therese, och det vill jag helst inte.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0