Trevligt så här på morgonkvisten.

Idag fick jag mig ett redigt "godmorgon" av en glad liten busschaför påvägen hit till jobbet. Måste säga att det är så himla trevligt med sådana chaförer. Som faktiskt orkar hålla uppe humöret trotts att det kanske inte är världens roligaste jobb. När mycket känns skit, man är trött som fan och bara vill hem till sängen igen, kan ett glatt godmorgon och önskan om en trevlig dag, göra min morgon.

E
tt stort plus till dem.

Nu har jag att se framemot en jävla medeltidstext i kulturhistoria som jag totalt glömt av.. Inte nog med att jag har massa projektarbete att göra, nu ska även denna göras, tills imån. Fookin hell.



Just ja, jag tror jag ska införa dagens låt. Eller aa, dom dagarna då jag skriver och då jag kommer ihåg det.

Dagens;
Oasis - Live forever




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0