Projektarbete.

Är småtrött på att sy nu. Känns lite halvjobbigt när det MÅSTE vara snyggt, *PrESs*. Jag är nog lite för otålig för att göra nått sånt här som projektarbete. Att göra det snyggt och noggrant är inte min högsta prioritering.
Detta har jag skapat hittils. 



 




Klänningen kan man ha på tre olika sätt. Här är bild på en av dom. Bilden från halsduken är gammal men den är nästan klar, väntar dock fortfarande på det jävla nystanet som inte kommit in på strikk ännu.
De två vita sakerna ska ha tryck. Vet dock inte vad ännu?

En av dom skall iallfall ha följade tryck. Möjligt att jag ändrar storleken på Noel lite, för han ser lite större ut?

                                                                           


Well, three more to do..


Kommentarer
Postat av: Lina

Skitfina kläder!

2007-10-27 @ 11:51:58
Postat av: therese

snyggt sytt Sandra ! :)

2007-10-27 @ 16:20:42
URL: http://terrores.blogg.se
Postat av: Sandra

Lina och Therese: Tack så mycket :)

2007-10-27 @ 18:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0