Foook.

Insåg nu till min förfäran att jag förmodligen blivit av med mina relativt nyinköpta skor. Från Eurosko. Trodde jag hade glömt påsen hemma hos päronen när jag var här sist, men icke.

Nu ber jag till gud att påsen med skorna i ska ligga längst in i mitt nya, minimala skåp på Åhléns. Alternativt på västtrafiks hittegods.

Men varför skulle någon snäll själ lämna in skorna till västtrafik? När man kan ta dom själv?

Förstår faktiskt inte ens hur det är möjligt att glömma en påse på vagnen/bussen. Jag menar, jag själv har ju hela kittet liggandes i knät. Just för att jag inte ska glömma något. Misstänker att mitt tidiga vaknande den torsdagsmorgonen och att jag var påväg till att bli sjuk igen, kan ha något med det att göra.

Och idag var det tänkt att bli utgång. Men jag tror jag skippar det. Faktiskt. Ska åka hem och äta mig fet på Andreas bullar och sura över min eventuella förlust av mina älskade skor.. 

Godkväll.
 

Kommentarer
Postat av: therése

Jaha okej, vad tråkigt att du fick ställa in! Jobbigt med sjukdom, men du mår bättre nu?

Jag sökte på ett café, så vi får väl se om de hör av sig. :) Åh, den lånar jag gärna, är sjukt dålig på allt vad cv och jobbansökningar heter!

2008-12-07 @ 21:44:40
URL: http://terrores.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0