Idétorka.

DOM VAR INTE BORTA. Skorna alltså. Dom låg längst in i mitt minimala skåp på Åhléns. Tack och lov.

I förrgårnatt sov jag bara i en timma, av olika andledningar. Sömnproblem alltså. Jag var trött i hela kroppen, men klarvaken i huvudet. Precis som det brukar vara varenda jävla gång jag börjar tidigt. För det är näst intill bara då jag börjar tidigt det blir så här. Vid fyra-tiden funderade jag till och med på om jag skulle gå upp och göra mig ordning. Det kändes som slöseri med tid av att bara ligga och försöka somna, utan resulatat. Men jag låg kvar. För jag orkade ju inte gå upp, även om jag orkade det i huvudet. Fick mig iallafall en timmes sömn. Innan min tiotimmars arbetsdag.

Det sjuka är att jag la mig till sängs halv åtta igår kväll.  Och SOMNADE klockan åtta. Och vaknade klockan nio idag. Ytterst sällsynt kan jag säga. Men skönt var det.

Imån är jag ledig. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Borde ge mig ut på julklappsletning, men lönen kommer inte förän nästa vecka. Har fortfarande idétorka. Men jag vet iallafall vad jag ska köpa för något till julklappsinsamlingen på Svenska Mässan. Sista dagen är dock nu på söndag. Men det ska väll gå och ordna.
 
Det är en sak fler borde göra faktiskt. Det behöver ju inte vara dyra grejer! Jag tycker det är en genial idé att anordna sådana saker. Mer sådant.
 

Kommentarer
Postat av: tirre

Vad skönt med skorna, försvunna grejer är det värsta som finns. Något som drabbat mig, mest hela tiden, den senaste perioden. Fy!

Du får jättegärna maila det, om du vill. Det blir ju väldigt mycket enklare! :)

2008-12-10 @ 23:50:57
URL: http://terrores.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0