Svamphuvud.

Idag har jag varit ledig! Otroligt skönt. Vad har jag uträttat för ärenden idag? Ett. Det blev inget stan för min del. Insåg att det var ganska så meningslöst eftersom jag är fattig som en lus förtillfället. Men jag har varit och klippt mig. Och färgat håret. Det blev inget kortkort den här gången. Insåg att det skulle vara en för stor förändring på en gång. Och jag kände att jag ville behålla det långa ett tag till.

Vet inte riktigt vad jag ska säga om resultatet. Ser ganska så vanligt ut, som jag brukar ha det. Ser ut som en svamp just nu. Eller som en Ramone möjligtvis, precis som jag brukar efter att jag kommit från frissan. Detta för att alla jävla frisörer envisas med att föna hela håret. Egentligen borde jag tacka för mig innan det ska fixas och stylas och grejer. Eftersom jag ändå alltid sätter upp håret direkt efteråt. Men jag gör det aldrig.. Nåväl. Färgen? Jag bad om att få det mörkt, men med röda nyanser i. Precis som jag skrev i ett inlägg för ett antal veckor sedan. Jag ser då inte något rött i mitt hår. Bara en massa glans. En jävla massa glans. Och det är inget jag är ute efter.

Wellwell.

Nu ska jag ta mig en macka innan jag beger mig hemåt.
 

Kommentarer
Postat av: Malin

DU VAR JÄTTEFIN :D

2008-12-11 @ 22:09:38
URL: http://malutb.blogg.se/
Postat av: Therése

Det blev säkert dö-läckert!

Jag hörde att du skall med på el partaj imorgon - kulkul! Kan inte du ta med CV:t och jeansen då? Så får vi det gjort. :)

2008-12-11 @ 23:43:37
URL: http://terrores.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0