Alla hjärtans dag.

Ja, den va väll som vilken dag som helst. Tycker fortfarande att den dagen är rätt överskattad. Sam jobbade sent, och jag var dötrött så det blev inte annat än film, "about a boy". Helt underbar film förövrigt. Men för sakens skull tar vi vår hjärtans dag imån tror vi, med bio osv. Ska bli mys. Han blev iallfall glad för Ben Sherman-kittet han fick som tidig alla-hjärtans-dag-present i glasgow. Och jag-älskar-dig-bakelsen han fick på jobbet igår var mycket uppskattad. 

Jobbar nu mitt 5:e pass på 3 dagar. Datorn funkar inte som den ska och det tar år för den att komma in på nätet osv. Segt. Ska iallfall fortsätta att skriva mitt manus till videoproduktionen.

Min kollega berättade förut att en man tidigare idag hade kommit till henne och påpekat att våra vakter ser ut som nazister. Ooo kej...

Ikväll blir det nog en sväng hem till Chrille med co, om det inte blivit ändrade planer. Ska bli trevligt. 

The Warlocks - Whips of mercy  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0