I'm good, i'm gone.

Okej, imån ska både Stinalee och Blondinbella vara med på nyhetsmorgon på tv 4. HAHA.

Finns det några mer patetiska människor än dom två? Då syftar jag framförallt på blondinbella(stinalee verkar mest var en blåst jävel) En liten 17-årig rikemans tjej som enligt henne själv, får allt på silverfat. En tjej som skryter med att hon är sveriges mest betalda bloggerskor, och tror att hennes blogg är så läst för att folk är avundsjuka på att hon lever det liv som alla vill leva. Bara det säger ganska mycket om henne. Jag kan sätta pengar på att en STOR del av hennes läsare läser den av samma anledning som jag, folk vill få sig ett gott skratt. För ja, hon är riktigt underhållande när hon ska komma med sina smarta välskrivna inlägg om politik och annat. Speciellt hennes politiska inlägg. Hon vet ju inte ett skit om vad hon snackar om och kan heller inte komma med några bra motargument när folk ifrågasätter hennes åsikter. Det roliga är att när hon väl vill att något ska framgå, att hon har pengar osv, så försöker hon göra det indirekt. Hon säger inte saker rakt ut, utan får det inslingrat på ett eller annat sätt. If you know what I mean. Nej, stackars lilla barn, helt utan verklighetsuppfattning.

Nej, jag kan faktiskt inte förstå hur dessa två bloggerskor kan vara så framgångsrika inom bloggvärlden. Jag kan verkligen inte fatta hur folk kan läsa deras bloggar dagligen, precis som jag läser hanapees. Jag orkar knappt med att kolla bellas blogg nån gång ibland, och stinalees har jag bara besökt en gång och då var det nått jävla videoklipp som gjorde att avskräcktes rejält med en gång. 

Synd att jag jobbar tidigt imån, hade vart sjukt kul att se dom på tv.

Lykke li - i'm good, I'm gone.


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Jaha sorry! Det har jag missat:( Har srivit många ggr i bloggen att det bästa sättet att få hjälp är att maila.... Dels för att jag ibland glömmer bort att kolla kommentarer som inte är i de senaste inläggen, men också för att saker och ting är lättare att förklara via mail då alla koder inte alltid syns när man skickar som kommentar.

Om du vill ha en ram runt bloggen ska du använda denna kod;
border: 5px solid #333333;

333333 är min gråa färg, du lägger såklart in färgkoden för den färg du vill ha...
Koden ska sedan in under kolumen "Wrapper" gsndks långt upp i stilmallen, men långt ner i kolumen... Testa dig fram och om du inte får till det maila mig istället.

En header gör du bäst i paint eller ett annat redigeringsprogram. Se till att inte göra den för liten bara.

Lycka till!:)

2008-02-16 @ 23:35:28
URL: http://cillenl.webblogg.se
Postat av: Vera

ser att du gillar lykke li o är från Partille. 2 coola saker. själv bodde jag där under min uppväxt i sävedalen.

2008-02-17 @ 18:42:24
URL: http://verasvarld.blogspot.com/
Postat av: Rebecca

håller med dig totalt. fattar inte ens varför jag går in på blondinbella då och då men det är väl för att få sig ett gott skratt.

2008-02-17 @ 20:24:24
URL: http://beccolita.blogspot.com
Postat av: Anonym

Sorligt att du verkligen hittar något att klaga på hos människor. Så du tycker att du själv har så himla mycke vettigare åsikter om saker och ting- knappast! Du är endast avundsjuk på att du får slita, don't blame others just beacuse you don't got IT....

2008-02-20 @ 11:00:14
Postat av: Sandra

Svar till anonym: Det som är sorgligt är att du inte inser att genom att skriva denna kommentar, att du är precis likadan. Men visst klagar jag, och visst tycker jag att jag har vettigare åsikter en blondinbella... Nå, ska du skjuta mig nu? Sen undrar jag lite över vad det är jag får slita för... Men det kanske du kan tala om?

2008-02-20 @ 14:55:57
URL: http://Unoconcet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0