Loaded.

Igår började sykursen där jag och några till ska sy våra balklänningar. Egentligen vet jag inte om jag vill sy min eftersom då måste den göras perfekt och jag har inte riktigt tålamod till det. Men det kan nog bli kul, och läraren vi ska ha verkar jätte gullig och duktig.

Innan sykursen var jag istan och inhandlade lite saker. En svart klänning från Monki, ett par svarta skor och en svart kjol från gina tricot - en sådan som funnits på weekday och var ungerfär dubbelt så snygg. Men den från gina duger.

Idag var jag och några från klassen och tittade på mönster till balklänningarna på gårdas textil. Fanns inte speciellt mycket där så det blir till att försöka härma bilden jag har i huvet. 

Hittade även en till klänning på Monki. Nu vet jag inte om jag ska lämna tillbaka den nya, den gamla eller om jag ska behålla båda... Den var också svart, givetvis. Svartsvartsvart.

Personalmöte om några timmar. Ska bli intressant att prata med chefen eftersom jag inte gjort det sen jag skickade mitt arga mail till henne..

Kommentarer
Postat av: therése

åh, är ruskigt sugen på sykursen måste jag säga.
när kommer den vara? vad kostar det? osv.
hade vart jättekul att kunna sy sin egen klänning,
vet hur jag vill att den skall se ut, och kommer
definitivt inte hitta den i någon affär. men, får man mycket hjälp och sådär, för jag är ju inge vidare på att sy.
:)

2008-01-31 @ 17:13:22
URL: http://terrores.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0