Heelo.

Igår kväll kom jag och syrran hem från en natts vistelse hos mormor på Orust. Det var jätte mysigt och vi käkade gott osv. Åt också för första gången i mitt liv (tror jag), våfflor på våffeldagen. Dock smakade dom inte vidare gott med alldeles för mycket socker i och tillagade på ett järn som hade sitt utgångsdatum någon gång på 60-talet...


276328-141


Upptäckte också att hon ägde en huvudbonad gjord av en föredetta levande varelse. Var tvungen att prova den, trotts att päls äcklar mig. Det är inte bara så otroligt osmakligt fult, vem fan vill ha ett jävla djur på huvudet?

Är jag bara jävligt trött, eller har jag kanske lite asiatiska drag?


Imån blir det maskerad hos Maria i klassen. Står lite still på idéfronten just nu, men något ska jag väll hitta på.

Kommentarer
Postat av: therése

asiatiska drag eller ej - du är nedrans snygg !

2008-03-28 @ 18:20:48
URL: http://terrores.blogg.se
Postat av: Patrik Glimberg

vet ja inte, men däremot är du helt sjukt lik camilla på den bilden! läskigt!

2008-04-12 @ 15:03:21
Postat av: Anonym

Svar pg: Haha jasså! scary :P

2008-04-12 @ 15:16:41
URL: http://unoconcet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0