Kentfan.

Har ytterligare en jobbig jobbdag framför mig. 10-19. Sen är jag ledig i två dagar vilket är väl behövligt. Lyckligtvis går dagarna ganska fort. Det som är mest jobbigt är att snubben som väljer musiken råkar ha värdelös musiksmak. Kent går i repeat dagen lång. En och annan Coldplay spelas, men resten är skit. "Om du var här, om jag var där....blablabla". Jag kan till och med en mening! Jag står inte ut helt enkelt. Ska gå och se om man kan önska lite musik imån. 

Imån släpps Oasisbiljetterna för deras spelning i Scandinavium. Jag och Malut ska vara utanför och köa, klockan sex. Helt sjukt, tre timmar innan dom släpps.  Men eftersom internet ännu inte är i sitt fulla bruk så vågar jag inte chansa. Skulle dö om jag blev utan biljett. 

Såg en rätt lustig sak precis innan jag kom hem. En katt sittandes på bänken inne i busskursen. Vet inte, men det såg riktigt kul ut. 
 
Nu ska jag göra mig i ordning inför natten. Blir till att lägga sig tidigt idag eftersom jag ska upp om ett par timmar.

Natti folks. 
 
 


Kommentarer
Postat av: Inga-Lisa

Åh, tack så hemskt mycket!

2008-11-04 @ 20:23:46
URL: http://ingalisafoto.blogg.se/
Postat av: Anna

Härligt Sandra att se dig klaga lite. Du går verkligen och lägger dig tidigt.. Kl 20.00 typ? Jag är grymt tvek just nu för resan har sån jäkla ångest. Vi får se, antagligen åker jag. Lycka till iaf med att köa. Ska tänka på dig när jag ligger i sängen och sover.

2008-11-05 @ 00:23:47
URL: http://wannas.webblogg.se/
Postat av: therése

åh, vad kostar biljetterna till sverige-spelningen?

:)

2008-11-05 @ 10:25:42
URL: http://terrores.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0