Snö.

Det är snö ute. Och jävligt kallt. Men SNÖ! Okej, det är väll kanske dags nu. Men fan vilken chock jag fick när jag steg utanför dörren i morse. Inget jag väntat mig. Nu är det alltså dags att handla vinterskor. Frågan är bara vilka? Sällsynt med snygga vinterskor. Jag vill ha ett par nisse-skor tror jag. Tyvärr är dom inte lika sköna som dom ser ut. Nu är det även dags att börja sticka Sams halsduk som han skulle fått för ungefär tre årsedan. Att sticka för mig är en säsongsgrej. Gör jag det inte i början av vintern så blir det antagligen inte av.

Fick tummen ur och lämnade in kort på mig själv på jobbet häromdagen, så jag kan få ta del av den väldigt braiga personalrabatten. Den femtonde december är ett datum att se fram emot kan jag säga. Då får personal en väldigt smaklig rabatt på allt i hela varuhuset. Därför ska jag givetvis vänta med att handla en massa saker. Vaxduk att klä om hyllorna med, hall möbler, nya påslakan, julklappar etc.

Nu ska jag på bio med lillasystern. Madagaskar 2. Slapp alltså High school musiacal 3, för den här gången. 

So long.  
 


Kommentarer
Postat av: therése

nejmen, vad snäll du är! :)

då finns det ju verkligen ingen anledning för mig att inte testa dem! då får vi se till att ses snart, det var ett bra tag sen nu!

2008-11-21 @ 19:23:45
URL: http://terrores.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0