Adjö för idag.

Har precis fyllt magen med massvis av hemmagjorda chokladbollar. Himla gott faktiskt. Nu sitter jag här och planerar min framtid lite smått. Eller inte riktigt, men besökte studera.nu för första gången på flera månader. Är det bara jag som får smått panik när jag är inne där? Jag vet vad jag vill läsa, och att jag ska börja läsa till hösten i såfall, men jag har ingen aning om hur man söker, när man kan söka. Ingenting. Tänk om det är försent att söka? Fook...

Jaja, innan höst ska jag iallafall ha gjort lite annat som står på planeringslistan. Nu är boendet i London nästintill klart. Trevligt. 

Godkväll.
 

Kommentarer
Postat av: therése

javisstja, det hade jag helt glömt bort. jag har bara ett par svart jeans för tillfället, och de är inte jättemycket att hänga i granen. så, jag provar dem gärna, passar dem så passar dem, gör dem det inte så gör dem det inte! :) men, hur mycket skall jag betala för dem isånnafall, för jag är inte feting-rik om man kan uttrycka det så.

2008-11-20 @ 12:56:52
URL: http://terrores.blogg.se/
Postat av: Anonym

Aha, där. Nästan där jag har min då, fast min gjorde ap ont !

Jag tycker det tyder på en bra "slogan"...:) (man ska ju ta ngt an brinner för oavsett "nörd" eller ej).

Yes, will be seeing you then!

2008-11-20 @ 22:46:09
URL: http://sensuality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0