Heelo.

Idag var jag i stan för första gången på evigheter. För att gå och kolla, och faktiskt köpa saker. Har inte haft tid till det då jag jobbat så mycket. Fick iallafall sällskap av Andrea några timmar tills hon begav sig hemåt, och jag till mitt gamla jobb. Fick köpt ett par skor och en skjorta på Topshop, en klänning och en basker på Monki.
 
Andrea jobbar på ett konditori, så nu är hela frysen full med bröd och bullar. Dvs. inga pengar på bröd i ca ett halvår. Trevligt.

Nu sitter jag alltså här på Allum och har det inte allt för kul. Men jag har ju internet. Dvs. jag har kunnat besvara på massa obesvarade mail etc. Och idag är Ulrika här också, så jag är inte ensam.

Just nu känns vissa saker i livet lite småkonstigt kan jag säga. En del saker som alltid varit så självklara, är inte längre det. Personer som varit en viktig del av mitt liv, är som vilken annan kotte som helst. Mot min vilje, ibland. Men man orkar inte hålla i trådarna. Vara den som styr hela tiden. Inte jag iallafall. Och när personerna i fråga verkar skita i vilket, då gör jag också det.

Nu är det bråttom. Ska räkna kassor och flytta en jävla tomte någon stans här inne på Allum. Någon jultävling här tydligen. 
 
Godkväll.
 


Kommentarer
Postat av: therése

Oh, do you think? Tack så mycket. :)

Dock skall jag klippa mig imorgon, kortare, en lång page blir det nog - kort bak till och längre framtill. Sen är min lugg just nu bara jättelång, så klipper nog till den till en sidlugg.

Tar emot lite att klippa av det, jag hatar att klippa mig. Men jag måste, och hoppas jag blir nöjd. :)

2008-12-01 @ 00:55:47
URL: http://terrores.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0