Ensam igen.

Nu har päronen precis varit här och hämtat hundarna. Otroligt skönt måste jag säga. Har precis bäddat rent, så kan äntligen lägga mig och sova i en ren säng. Utan en jävla massa hår. Imorn ska resten av håren dammsugas upp. Det vill säga, en riktigt storstädning ska göras. Men det har varit trevligt med sällskap, det har det.

Var i stan förrut och fikade med några gamla klasskamrater. Malin är i Göteborg för en kort visit innan hon åker hem till Stockholm igen, så det var kul att få träffa henne. Efter lite käk och kaffe gick jag, Matilda och Julia en stund i stan för att kolla in lite olika butiker. Det var väll ungefär som vi väntat oss. En ren besvikelse. Men jag fick köpt mig en ny badrumsmatta på Åhléns iallafall. Och pratade även med några gamla arbetskamrater. Riktigt trevligt!
 
Nu sitter jag och käkar mina rostade honung och ost-mackor. Det kan vara något av det godaste som finns. Tyvärr är det inte den honungen som jag alltid åt hos mormor när jag var liten, men det duger, helt klart. Kunde inte låta bli att titta på min ost som jag köpte i lördags. Det var inte så jävla mycket att titta på kan jag säga, för HALVA är borta!? Hur fan kan man hinna äta en halv ost på tre dagar? Jag förstår det inte. Jag älskar prästost, men en halv på tre dagar.. Det är sjukt. Riktigt sjukt.
 
Nåja. Cheers. 
 


Kommentarer
Postat av: l i n a

vilken söt profilbild du har :D

2009-04-14 @ 01:36:30
URL: http://linaana.blogg.se/
Postat av: Sofia

det är så himla skönt att gå och sova i en nybäddad säng! :D

2009-04-14 @ 15:50:12
URL: http://chicflia.blogg.se/
Postat av: vanja

fin bloggdesign! .D<3

2009-04-14 @ 19:30:22
URL: http://wanja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0