Blomlös.

Jag har kommit på en sak. Sitter på informationen och tittar in i blomsteraffären mitt emot just nu. Jag har ju inte en enda blomma i hela mitt hem! Inte ens i plast. Det förvånar mig faktiskt. Att jag inte prioriterat det. Tycker det är otroligt vackert med blommor. Och växter. Hela balkongen kommer vara fylld i sommar. Jag vill ju ha ett bonsaiträd också, definitivt. Men har hört att dom kostar, så det får nog vänta.

Hade ju kanske kunnat köpa ett bonsaiträd för dom pengarna jag tvingas punga ut för en kurs jag inte ens går i. Ja, jag började ju en teaterkurs i början av året, men hoppade av för att det var tråkigt. Men i morse ringde en tantjävel mig och berättade det att även om man hoppar av en kurs, måste man betala för den! Men eftersom jag gick så få gånger så var det okej, OKEJ, att jag betalade halva avgiften... Helt jävla sinnessjukt. Fan ta ABF.

Har förresten sökt lite kurser på studera. Genusvetenskap, filmvetenskap och franska. Kan vara kul och intressant. Inte för att jag har någon aning om vad jag ska med franska till. Men det är ju ett vackert språk. Säkerligen ett vackert land. Och en del filmer är ju helt geniala.

Men det är en sak jag inte förstår. Jag tänkte ju söka massa andra kurser också. Drama, manusskrivarkurs osv. Men det gick ju inte? Alla de kurserna jag vill läsa, alla roliga, praktiska kurser, gick ju inte att söka! Jag förstår inte varför? Trodde sista dagen var imorgon...

Nåja. Nu ska jag fylla magen med diverse onyttigheter. Cheers. 
 

Kommentarer
Postat av: Laura!

svar: Happ, men to bad han lär ju vara vaken och pigg nu ;)

2009-04-14 @ 21:40:34
URL: http://fluffyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0