Lekplats.

Igår kväll var jag på teater med David. Hans vän var med och producerade den och den var riktigt, riktigt bra! Förvånadsvärt bra med tanke på att den gjordes på BARA 36 timmar.

Dramatiker, regissörer, skådespelare och kompositörer/musiker hade 36 timmar på sig att sätta upp fyra korta pjäser. Alla om ett "möte" i Göteborg. Hela processen filmades, och givetvis var det processen som var det mest intressanta i hela det här konstexperimentet. Men fy fan vad bra det var! Särskilt tredje pjäsen. Helt otroligt att den skrevs på tre timmar och att dom lyckats få det så bra på så kort tid.

Antar att ingen av er var där, men ni missade något ska sägas.

Jag borde verkligen gå på teater oftare. Det är då min skrivarlust och lust till att sätta igång med Amatöraktörerna (min och Andreas frigrupp) kommer igång.

Efter teatern blev det film hos honom. Allt om min mamma. Se den!
 

Kommentarer
Postat av: sara

sv: ja visst är dem :) jag funderar också på att köpa ett par, har själv ingen aning om vad jag ska köpa till mina föräldrar :)

händer idag då?

2009-12-06 @ 13:23:59
URL: http://liveyourlifeandmakeitrock.blogg.se/
Postat av: Z A N D R A :)

Hejdär :)

allt bra?

2009-12-06 @ 14:14:37
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0