Tjoho.

Har pluggat (försökt åtminstone) rätt mycket det senaste. Har ju en jävla tenta på torsdag och den ser jag inte fram emot ska sägas... Men efteråt blir det iallafall tentaöl, och det ska bli trevligt. Särskilt om en viss person är med.. (NEJ, jag ska lägga ner med det där. Det har blivit en så sjukt stor grej av det, och numera spinner vi på av ren vana. Jag och Therese alltså.)

Nu borde jag också plugga. Och tvätta. Och diska.. Istället sitter jag här och skriver meningslös skit. Kul.

Kan ju även passa på att nämna mitt tidigare inlägg. Som jag misstänkte så var jag ledsen då, och endast då. En timme senare gick hela situationen över till att bli lika tragisk, men samtidigt otroligt komisk, som tidigare.

Nu ska jag läsa om konstfilm.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

asså.. det är ju uppenbart att du är svartsjuk och vill ha honom tillbaka?

2009-12-08 @ 18:46:33
Postat av: Sandra Dermark

Svar Anonym: Alltså.. vad i hela jävla helvete får dig att tro att jag skulle vilja honom tillbaka..? Killen var otrogen mot mig i ett halvår, han ljög om det i tre år och nu är han tillsammans med bruden han var otrogen med. Dessutom är han skyldig mig ett antal tusen (inte bara mig), han har inget jobb, ingen bostad (om han nu inte flyttar in till henne vill säga, är ju ganska lägligt eftersom han blev utkickad från huset han bodde i för att han inte kunde betala hyran, får inte bo kvar hemma osv) och för att inte tala om alla hans lögner. Han ljuger hela jävla tiden, om allt. En kille som ligger och gråter på ens golv och vill ha en tillbaka, frågar om man vill föda dennes barn och sån skit, och sen knappt en vecka senare (om en det?) blir tillsammans med en ny, är det ett normalt beteende tycker du? Nej anonym, jag vill inte ha honom tillbaka...

2009-12-08 @ 19:57:04
URL: http://unoconcet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0