På spa med rika norrmän.

Vill börja med att be om ursäkt för den otroligt dåliga uppdateringen, och svar på kommentarer. Men mitt internet är segt som fan och det lockar mig inte att sätta på nätet när jag vet att jag inte kommer längre än till att öppna internetfönstret för att jag ska vilja kasta ut skiten genom fönstret.

Nåja. En kort sammanfattning från de senaste dagarna.

I tisdags träffade jag Sara och Therese för lite öl och småtjöt etc på Victoria. Mycket trevligt att träffa dom eftersom dom snart åker till London.

Var ute med mitt gamla jobb i onsdagskväll. Med informationen alltså. Bowlade och käkade riktigt god mat. Bowlingen ska jag väll inte gå närmare in på kanske...

Men kan ju lugnt säga att det gick bättre i onsdags än vad det gjorde igår! Ja, igår träffade jag Andrea till och börja med för en liten middag på Henriksberg. Det dröjde inte länge förän Sara, Michael och sen även Daniel joinade oss. När Andrea lämnat oss, och ett par öl senare fick vi för oss att ta en bowling tvärs över gatan. Sara var riktigt jävla bra, och jag var helt klart sämst. Utan tvekan. Jag säger det efter varje gång, men igår var fan den sämsta omgången bowling jag någonsin spelat. Jag fick alltså knappt hundra poeng, på två serier. Ja, jag behöver inte gå närmare in på det. Men jag har kommit fram till att jag kanske ska börja kasta klotet som en boulkula (?) igen...

Nu sitter jag på en hotellsvit i Strömstad. Min käre mormor fyller sjuttiofem i morgon och har bjudit med mig, mamma och Lena hit. Till ett Spahotell i Strömstad där det vimlar av rikemansnissar. En väldigt god tanke, men jag vet inte riktigt om stället är något för mig. Har precis varit och käkat middag på restaurangen. Eller ja, det slutade med att jag fick gå och hämta lite käk på buffén. För det var fanimej den fjantigaste portionen jag varit med om. Ingen Brodalens här inte. Men inte lika fjantig som priserna på behandlingarna dock. 800 kr för en helkroppsmassage. Fy fan. Det är någon slags festival här i helgen också. Di Leva spelade förrut. Tyvärr var vårat schema späckat, så vi hade inte tid till att se honom. Hade varit rätt kul.

Well, nu ska jag titta lite på teve hade jag tänkt. Det blir en tidig kväll ikväll. Imån blir det utgång med kusinen någonstans. Ska bli trevligt.

Godnatt folks.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0