Dilemma.

Tyget på bilden nedaför är en gardin jag köpte på rea i en butik. Passar utmärkt i mitt kök där färgerna går i svart, trä, grönt, orange etc. Speciellt till min, förhoppningsvis, framtida organga Bumling-lampa. Tror alltså jag ska sy en gardinkappa av en bit.

Samtidigt hade det passat ypperligt som draperi till garderoben i sovalkovet. Där går också färgerna i det jag skrev ovan. Eller ska göra rättare sagt. Tror jag. Ska se vilka färger kuddarna på den relativt nya second hand-butken vid magasingatan har. Jag ska utgå från dom tror jag.

Svårt, svårt. Hade ju kunna ha tyget till båda. Med tanke på att det är såpass mycket. Men det vill jag nog inte.




 
Ja, jag tycker det är charmigt iallafall.
 


Kommentarer
Postat av: anna

jag med! det skulle va kul att se ditt kök någongång. det låter som att det är lite 70tals inspererat,speciellt om man tittar på tyget? eller hur ser det ut? kram

2009-06-14 @ 11:20:59
Postat av: Sandra

Svar Anna: Ja visst är det! Det kommer bilder, lovar. När det är lite mer klart. Ja lite skulle man väll kalla att det är. Ska skaffa mig en stringhylla och en gammalradio också, så är det komplett :)

2009-06-14 @ 14:48:15
URL: http://unoconcet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0