Kul.

Jag hittade precis en bränd skiva i min laptop. Inte vilken skiva som helst, utan en skiva med massa bilder från när Herr Hermansson hade fest här då jag var i London. Otroligt charmerande bilder måste jag säga. Det är inte varje dag man får se män klädda i kvinnokläder. Osv. osv. 

Frågan är om han lämnat kvar den med vilje, eller om han helt enkelt var så korkad och glömde den? Jag tror på det sistnämnda. Faktiskt.

Funderar lite smått på att lägga upp några bilder här. Dom är otroligt roliga kan jag säga er. Och lite smått groteska några av dom. Ska jag?

Och just det, återigen har jag fått bevisat att han ljuger och skyller i från sig så inåthelvete mycket.. Ja, för inte såg han särskilt "ångerfull" ut iklädd min kjol, liggandes på den nya uppsatta väggen och cigg i handen.

Men och andra sidan, ljuger det gör ju jag också.. 
  

Kommentarer
Postat av: anna

JA visa bilder snälla

2009-06-20 @ 20:08:56
Postat av: Samuel

2009-06-20 @ 23:27:51
Postat av: Sandra

Svar Anna: Yes, det kanske kommer några så småningom. När jag är på rätt humör.

2009-06-22 @ 12:29:52
URL: http://unoconcet.blogg.se/
Postat av: malin

hämnden är ju som sagt jävligt ljuv ;)

2009-06-22 @ 15:52:01
URL: http://malutb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0