Goddag.

Det är smått deprimerande att tvingas sitta inomhus när det är underbart väder ute. Faktiskt. Det händer iallafall ingenting här, vilket är skönt. Hade en seriös pratstund med Kaisa förut, när vi bytte av. Hon har varit med om precis samma sak som jag. Fast hon har fått det i ansiktet, hur det ligger till, vilket inte jag har. Det är så lustigt, för det är verkligen precis samma sak. Känns skönt att snacka med någon som själv kan relatera till det.  

Pratade nyss med min homie. En busschaufför. Ja, på något jävla vis tycks jag gå hem hos busschaufförerna som kör i Partille. Kan bero på att jag åker sjukt mycket buss hit med tanke på att tre av mina jobb ligger här. Och att dom känner igen mig från infon. Det har alltså gått från att vara ett vänskapligt "hej" till småtjöt osv.. Det är trevligt. Och bra för min del eftersom jag åker gratis om det behövs..

Fick iallafall ta del av solen några timmar idag. Men något stan blev det inte. Istället blev det fika och glass i mina krokar. Första gången faktiskt. Lite smått skandal med tanke på att jag ändå bott i östra delen i mer än tre månader nu. Det var trevligt iallafall.

Nåja. Nu ska jag skriva på cvt jag började på för ett antal veckorsedan. Det är dags eftersom jag slutar på restaurangen om tre veckor. Ja, jag orkar inte med subbfanet mer. Lite små bråttom att hitta något nytt nu alltså. Men det löser sig. Det tror jag.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har ju bott i östra delen bra mycket mer än tre månader.

2009-06-25 @ 09:21:39
Postat av: Sandra

Svar Samuel: Ja, sant. Men jag syftade mer på att det är konstigt att jag inte hängt där mer med tanke på att det är gångavstånd till redbergsplatsen nu, det var det inte då.

2009-06-25 @ 09:50:12
URL: http://unoconcet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0