What a joke.

Mycket är det, men nu syftar jag på Paris Hilton-programmet. Tittade på det en stund under min delikata måltid. Vilket jävla skämt och vad är det för nötter som är med? Skäms...

Kan man vara mer trött? Jag är fortfarande slut sen igår morse. Somnade en stund igår kväll, men sen började jag titta på en film och grejer. Så den tidiga kvällen blev det inte mycket med. En väldigt bra film förövrigt. Gick på tvåan tror jag.

Idag hade jag massvis av planer. Skulle klippa mig, in till stan och köpa lite saker till hemmet, lite plagg till mig och åka en sväng till Ikea. Men icke. Efter att jag stigit upp i tid slockande jag framför teven i tre timmar till. Och sen kändes det lönlöst att åka iväg. Det får bli imorn istället. Vet dock inte hur jag ska klippa mig. Har ingen aning. Kommer antagligen inte bli någon större förändring. Men kanske..?

Mina planer utomhus sket sig och det gjorde även mina planer hemma. Tänkte städa och fixa i ordning lite saker. Men det har bara blivit filmtittande. Men det är ju trevligt det också. 

Nu ska jag sätta mig på balkongen med en kopp te. 

Ciao. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja, men jag kan ju absolut testa dem! :)

det låter riktigt trevligt, så länge det inte är mellan den 23 och 28 juni kommer jag mer än gärna!

2009-06-15 @ 13:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0