Trött tös.

Man hade kunnat tro att jag fått nog av festligheter sen Londonresan. Men icke. Igår blev det en spontan utgång med Julia, Therese, Anna och Lina. Det var först öl på Kelly´s och sen bar det av till Nef. Var lite smått orolig att det inte skulle gå med tanke på att tre av oss ännu inte är tjugo, men det var ju inga som helst problem. På Nef dansades det till otroligt dålig musik, tjötades med folk och vi hade det allmänt trevligt. Snackade med en kille vid namn Gustav som pluggade till sjökapten. För att ta kontakt med mig gav han mig en flaskpost med en lapp där det stod "Jag står precis bakom dig". Hahaha. Aldrig varit med om liknande. Han var ju inte min typ, men ett smart sätt att ta kontakt, det må jag säga.

Kom hem vid femtiden, då solen började gå upp. Funderade ett tag på om jag skulle dygna. Visste att jag skulle vakna sent. Och visst gjorde jag det! Vaknade klockan 2 av att telefonen ringde och nu har jag sånt där dåligt samvete som jag alltid får när jag sover bort dagen.

Vad händer idag då? Ingen aning. Funderar på om jag ska lägga mig ner på gräsplätten nedanför mig och sola blekfiskroppen lite. Och läsa en bok kanske. Låter som en rätt bra idé tycker jag.

Cheers.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0