... ?

Fick igår veta att det fanns en såkallad "partillegossip". En blogg som skriver om skit som händer i Partille, mitt gamla hälle. Dels för att det skrevs något otroligt obefogat om min väns lillasyster.. Sen fick jag även veta att det fanns en blogg vid namn "öjersjögossip". Området jag bodde i fram tills för ett halvårsedan.

What? 

Tänker inte ens gå närmare in på det.. Låt smågluttarna få skriva sina bloggar, känner jag lite smått. För någonting med bloggarna tycks ju folk tycka om, med tanke på att folk läser dom.. 

Men det är en sak jag inte förstår. Varför all denna jävla anonymitet?
 


Kommentarer
Postat av: Makrill

Åhhh, man tackar! :D

Ha en jätte fin kväll och fortsatt bra helg!

Kram

2009-05-16 @ 19:47:52
URL: http://makrills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0