Det snöar.

Jag vet att det redan gjort det en gång tidigare, men den gången missade jag totalt, men vilken chock jag fick när jag såg de små flingorna falla ner utanför balkongen min!

Är ganska förvånad över min glada reaktion när jag fick se detta. Jag menar, jag är inte så jätte förtjust i snö. Tycker mest det är jobbigt. Men det känns kul på något vis.

Funderar lite på hur dagen ska se ut idag. Hade tänkt bege mig till stan för att kolla in lite saker, eventuellt fika med en vän. Men nu känner jag mig bara lat. Funderar på om det blir till att stanna hemma och storstäda i stället. Så blir det nog!
 


Kommentarer
Postat av: Daniel

äh ut å hoppa i snön nu!

2009-11-13 @ 14:10:23
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0