Dumma tankar.

Jag vet att jag verkligen inte borde tänka såhär, jag kommer ju trots allt bo kvar här i MINST två år till. Därför borde jag verkligen lägga ner min själ på den här lägenheten. Inreda precis hur jag vill, måla det jag vill, allt!

Men bara för att jag just nu vet att det hade kunnat bli så mycket bättre om jag hade gjort si och så (talar framförallt om storarummet, önskar att jag gjort väggen annorlunda), så tänker jag att det inte är någon idé att lägga ner så mycket tid på det här. För att det ändå inte kommer bli så bra det hade kunnat bli. Och "för att jag snart kommer flytta". Men det kommer jag ju för fan inte alls!

Skärpning Sandra.

Köket är nog det enda jag är nöjd med faktiskt. Tycker det är himla mysigt. Det är bara kökslampan, mattan och hyllorna vid köksbordsväggen som fattas. Det är stora rummet som irriterar mig mest. Behöver seriöst hjälp med det rummet. Jag har mina visioner hur det hade kunnat vara om jag gjort väggen annorlunda, men med den där så går det inte..

Skit alltså..
 

Kommentarer
Postat av: Samuel

Det är väl inget fel på ditt vardagsrum? Det saknas kanske något på väggen bakom soffan, men annars är det ju kalas.

2009-11-12 @ 11:21:19
Postat av: Nina

Skulle va kul att få se hur lgh ser ut.



Tack för din snälla kommentar om min tvättstuga.



Ha en fin kväll å trevlig helg för all del.

2009-11-13 @ 17:52:37
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0