Lustigkurre!

Fick ett samtal från okänt nummer alldeles nyligen. Det var från Sats och tjejen jag pratade med sa att jag lagt mitt namn och nummer i en sån där låda som finns lite överallt. Vad i helvete är det här, tänkte jag givetvis. Det hade jag absolut inget minne av. Jag menar, jag och Sats, njaaaa.. Jag rör på fläsket en gång i veckan, och då simmar jag. Skulle aldrig falla mig in att börja träna på Sats av alla ställen. Men jag hade tydligen anmält mig intresserad iallafall, och jag trodde att jag under samtalets gång drabbats av en lättare hjärnsläpp som inte mindes det...

Ringde Andrea efteråt för att tvinga med henne att komma och träna med mig på gratisträningen jag fick nu på fredag. Tror ni inte att det är HON som anmält mig?? Hon drev med mig, den lilla apan. Det borde jag ju ha fattat med tanke på alla hennes frågor om Sats nu igår när vi simmade. (Vänta bara på din tur!)

Jag har absolut ingen lust att träna på fredag, och definitift inte "prata om träning" då det kan vara det ointressantaste samtalsämnet någonsin. Men jag kommer känna mig otroligt dum om jag inte dyker upp. Kan inte någon gå dit i stället för mig?? Gratis är det.



Men ibland är hon snäll..
 


Kommentarer
Postat av: YVONNES

Söt bild

2009-11-11 @ 22:05:14
URL: http://layvonne.blogg.se/
Postat av: Andréa

Du é la för go!

2009-11-16 @ 20:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0