Nackdelen med att ha hem folk, dagen efter;

- Det ser ut som skit
- massa disk
- Ölburkar överallt
- Chipsen etc, äter jag upp

Men det är det värt!

Hade en väldigt trevlig kväll igår. Den började med att Andrea lagade mat åt mig (lyx) och runt halv nio och framåt droppade det in människor. Det blev musik, öl, tjöt osv. Vid ett-tiden var det tänkt att vi skulle dra ut, men det gick åt helvete med det. Otroligt onödigt att lämna hemmet. Vid järntorget var det kaos, vi råkade lämna Therese och jag sa inte hejdå till Henke och Jonathan. Skäms på mig, oss.

Nu ska jag sova hela dagen. Sex personer i en liten etta funkar inte särskilt bra, så någon riktig sömn har det ju inte blivit.

Ikväll blir det Oholics!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0