Suck...

En del människor alltså!

Vem är så inihelvete korkad och ljuger när sanningen är UPPENBAR? ("Jag är påväg till ...." - nej, det är du inte alls ditt dumme fan. Tror du jag har luft i huvudet eller?) Jo, den här personen jag tillägnar detta inlägg. Den personen är så jävla korkad.

En människa som föredrar lögnen framför sanningen i alla lägen, som är rädd för att ta konsekvenserna, det är en feg människa. (Och jag tror ju knappast att han har berättat för den tredje parten hur det egentligen ligger till? Nej, skulle inte tro det va. Varför mista två när det räcker med en liksom?)

Helt ärligt är det en av dom mest vidrigaste människorna jag lärt känna. Och det visar sig att personen har varit ett arsel under tja.. de senaste 3,5 åren?

- Alltså, du får göra vad du vill, jag skiter i vad du gör. Fattar du inte det? Det som gör mig upprörd är att du LJUGER fortfarande. För en vecka sedan (snarare två dagar sedan) sa du att du hade förändrats, på alla plan. Inga fler lögner! Well, in my ass.....

En människa förändras inte. Så är det bara. Tyvärr.

(Tänk att man kan ha så fel om en människa, en människa som man satt upp på en pedistal, men som sen visar sig vara ett rövhål. Otroligt sorgligt.) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0