Faasiken alltså.

Fick hem två vinster från tradera idag. Det som var tänkt att bli min kökslampa och en blå parkas.

Parkasen var fin. En simpel sådan från Divided. Men den var längre än vad jag hade tänkt mig och satt inte alls så som jag ville. Men den var helt okej. Kökslampan däremot. Snygg, speciell (orange i pressat glas från 60-talet) men för kort. 

Vem fan tillvärkar en kökslampa med ca 40 cm kedja? Man vill inte ha kökslampan över en meter ovanför bordet.. Så nu vet jag inte vad jag ska göra med den. Ska fråga pappa om det går att lösa på något vis (troligen inte), annars får jag helt enkelt sälja den vidare..
 


Kommentarer
Postat av: Samuel

Kan man inte byta kedjan?

2009-10-13 @ 21:12:22
Postat av: Sandra Dermark

Svar Samuel: Jag vet inte, jag hoppas det!

2009-10-13 @ 21:39:44
URL: http://unoconcet.blogg.se/
Postat av: Samuel

Då håller vi tummarna!

2009-10-13 @ 23:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0