Fler saker avklarade..

.. I hemmet. Far och syster åkte precis härifrån. Pappa har hjälpt mig med att sätta upp teven på väggen, Beatlestavlorna i hallen och lite annat. Skönt när sånna saker bli gjorda. För ja, det krävs en händig far för att kunna fixa sådant. Är så ohändig man kan bli.

Lite kämpigt att gå upp i morse dock, då dom kom sjukt tidigt. Kom hem vid tre inatt efter en kväll på Styrbord Babord. Det blev en kväll med massvis av dans och prat med trevliga människor. Hade tyvärr en riktigt irriterande huvudvärk under hela kvällen, så var lite smått off. Jag kände mig nästan full på hemvägen på grund av den, trots att jag bara drack ett glas vin hos Jennifer och sen en öl. Det slutade med att jag somnade som en stock med kläderna på och skorna precis nedanför sängen, direkt när jag kom hem...

Det togs några bilder, kanske kommer upp senare.

Kammade hem två par skor härom dagen. Ett par brouges och ett par bruna. Längtar tills dom sitter på fötterna mina!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0