Heelo.

Mina planer om öl igår sket ju sig fullständigt. Tänkte ta en liten nap innan jag skulle ut. Fullt påklädd och klar. Kände plötsligt att det var behövligt efter gårdagens natt minst sagt för få timmars sömn och simtur. Vad händer? Jo, jag vaknar inte förrän vid tolv. Med en jävla massa samtal missade på min ljudlösa telefon. Kul. Skitkul... (förlåååååååt, det var verkligen inte meningen att inte svara. Kanske kan ses idag istället??)

Precis kommit hem till päronen. Dom är i Tyskland så jag är hundvakt. Valde att ha dom här och inte hos mig denna gång. Dom hårar ner nått så jävulskt och det orkar jag inte riktigt med.

Innan jag kom hit var jag i stan en stund. Fick köpt mig en klänning på Topshop. En väldigt otippad klänning för att vara mig. Men den var otroligt söt faktiskt. Fast antagligen kommer jag undra vad fan jag tänkte med om en månad eller två.

Nåja. En bild på den kanske kommer sen. Om jag lyckas hitta någon kamera. 
 

Kommentarer
Postat av: ellen

Svar: Jaa verkligen :)

Visst är det det. Japp oäkta is the shit! ;)

2009-10-18 @ 15:19:00
URL: http://ellenstjernholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0